Riga, Lettland

På fredag (den 13:e) flyger jag och Christian tillsammans med Ludde och Bonne från Skavsta till Riga, Lettland. Ska bli kul att se en annan huvudstad och att träffa Danne igen. Riga ska vara en vacker stad så kameran ska defenitivt med för att fota en massa. Har börjat funder på packnigen, ska inte ha något bagage utan bara handbagage och det där med vätskor och skit ställer till det lite för mig. Men nu har jag i alla fall köpt reseförpackningar som jag kan hälla över lite av mina Clinique-produkter i. Får väl försöka fördela det jämnt mellan mig och Christian, han har ju inte så mkt saker som ska med :) Deo, parfym och vax. En annan har ju en miljard jäkla produkter. Men vad gör man inte för att att vara snygg, hrm, haha! Blir så få plagg som möjligt som ska med, har alltid en tendens att ta med alldeles för mkt. Resa lätt, och handbagaget får väl bara väga 10kg? Ska nog gå bra det...

Men jag måste erkänna att min lust att resa är ganska liten just nu. Är fortfarande jäkligt irriterad på mr.C. Jag kanske är grinig eller/och långsynt men det skiter jag i just nu för det här är stora saker ( iaf i min värld). Det handlar om jämlikhet och det tycker jag är ruggigt viktigt, på alla nivåer. Om det nu handlar om familjelivet eller om företagsvärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0