Fredag

Fredag och jag jobbar fram till 19.30. Men det gör inte så mycket för jag hade nog inte orkat hitta på nåt ikväll i alla fall. Kom hem rätt sent igår efter konserten. Men jag är mest trött i kroppen. Stod i runt två timmat och spände mig. Stod ganska långt fram vid scenen och det var trångt och mkt folk. Folk hoppade och puttades. En kille kom nån gång under mitten av konserten och ryckte mig bakåt och sa bara "men flytta på dig" för han skulle fram till sin tjej eller nåt.  Jävla sätt egentligen. Puttade honom framåt och sparkade honom i baken så jag hoppas verkligen att han har ont i dag!  Haha... Då vände han sig om och stirrade helt galet på Christian som inte ens sett vad jag gjort och frågade om det var han. Såg ut som att han hade tagit nåt och snetänt eller nåt. Synd, men konserten var grymt bra ändå. Idioten hamnade i bråk med vakterna senare så då blev han nog utkastad. Rätt åt honom! Haha...

Men spelningen var som sagt grymt bra! Jäkla skönt när man kan stå och vråla med i låtarna, hehe... Men som sagt, är lite trött och småhes idag:D
Träffade två killar från Ekshärad också, en av killarna träffade vi när vi var där för några veckor sen. Lite komiskt, världen är bra liten! Och så träffade vi Christians jobbarkompis som var hyffsat rak... Han var visst rätt mosig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0