Suck

Otursdagen gick ganska smärtfritt. Kunde inte jobba dock pga att nacken pajat igen. Imorse när jag vaknade hade det gått ut i vänster axel. FUN!
Var hos Elin och Niklas ikväll. Satt mest och pratade, tittade på gamla klasskamraters bloggar. Hyfsat enastående hur olika folks liv utvecklas, några har barn, andra väntar barn samtidigt som det finns de som fortfarande bor hemma. Och själv befinner man sig någonstans mitt emellan. Trivs ganska bra med livet just nu, önskar bara att jag vore färdigpluggad och jobbade istället. Gillar inte att plugga men vad gör man inte för att få ett bra jobb?

Imorgon firar jag och Christian vår femårsdag. Har inte bestämt hur dagen ska se ut mer än att Christian ska till tatueraren 12.00. Efter det är dagen ganska öppen :)

Nu är det dags för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0