Ytterligare en lista

Tio första
Första bästa kompis: Sofia som var min granne
Första bil: Volvo 945 Turbo -94 (kör en Volvo V70 -05 nuförtiden)
Första kärlek: Christian
Första husdjur: Marsvin när jag bodde hemma, två katter nu.
Första semester: London med släkten -94.
Första jobb: Posten (där jag fortfarande är anställd)
Första köpta skiva: Oj, det minns jag inte.
Första riktiga kärlek: Christian
Första piercing: Öronen när jag var 13-14.
Första konsert: Hm, tror det var BSB med Elin.

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: Pepino och Sprite för x antal veckor sedan.
Senaste bilfärd: Hem från Tallkrogen igår.
Senaste filmen du såg: Get smart i lördags.
Senaste ringda telefonsamtal: Till Christian.
Senaste bubbelbadet: Det minns jag inte.
Senaste spelade cd: Volbeat - Guitar gangsters and Cadillac blood
Senaste kyss: Christian för nån timme sen
Senaste gången du grät: En vecka sen kanske?
Senaste måltiden: Middag för tre timmar sen.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nja, om man kan räkna Christian. Han är ju min bästa kompis.
Blivit raggad på av bra kompis pojkvän: Nä, det tror jag inte. Är dålig på att märka sånt, haha.
Blivit kär vid första ögonkastet: Nä, men helt klart betuttad :)
Fastnat med blicken i någons urringning: Händer hela tiden!
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Haft ett one night stand: Nej.
Busringt till någon: Ja, men det var väl 15 år sen.

Sju saker du har på dig just nu
1. Linne
2. T-shirt
3. BH
4. Trosor
5. Fleecebyxor
6. Förlovningsring
7. Två fleeceplädar

Sex saker du gjort idag
1. Varit på Tekniska museet med skolan
2. Lagat middag
3. Försovit mig
4. Hånglat
5. Ätit middag
6. Duschat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Systemkameran
2. Christian
3. Sängen
4. Soffan
5. Datorn

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Christian
2. Mamma
3. Linna
4. Pappa

Tre val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar, utan tvekan
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Få barn
2. Åka till USA

En sak du ångrar
Att jag inte har stått på mig mer och istället tagit emot och mått dåligt över saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0