Tre. Three. Trois.

Tre saker jag går igång på:
Christian, min nya fina systemkamera och nystädat.

Tre saker jag inte kan vara utan:
Christian, mina astmamediciner och sömn.

Tre saker jag ångrar:
Att jag inte alltid säger vad jag tycker

Tre saker som gör mig glad:
När jag och Christian busar, en kelglad katt och barn.

Tre saker som gör mig arg:
Vid pms är det allt. Annars dumhet, fördomar och egoism.

Tre människor jag beundrar:
Ödmjuka människor, alla som arbetar ideellt och duktiga fotografer. 

Tre saker jag skulle vilja göra :
Flytta till en fin 20-taksvilla, plugga färdig och få barn.

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
Spagetti och köttfärssås, vitlök och parmesan.

Tre TV-program jag ser:
Heros, Two and a half men och Greys anatomy.

Tre saker på önskelistan:
Volvo P1800, en ny vinterjacka och sovrummet renoverat.

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Kan klara mig utan bloggar. Är inte precis ett måste...

Tre bloggar jag utmanar:
Alla som känner sig manade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0