Torsdag

Nu sitter jag på jobbet igen... blir två pass den här veckan. Jobbar imorgon också. Lite synd att sluta 19.30 en fredag men å andra sidan har vi inte något planerat imorgon i alla fall.

På förmiddagen var jag in till stan och mötte en kille som skulle köpa vår gamla kamera. Haha, blev lite pinsamt för jag kom inte ihåg hans namn. Well, kommer ju inte träffa honom igen :) Fick i alla fall 1400:- för den vilket är bra. Köpte den för ungefär 1,5 år sen för tusenlappen mer. Känns bra :D

Var in på H&M innan jobbet för att kolla på nåt till Elin eftersom hon ska ha sin födelsedagsfest/"babydusch" på lördag. Gud det är ju så att man dör va söta barnkläder det finns! Ställer ju till en del problem när de inte har tagit reda på könet. Hur klarar man att vänta i nio månader? Själv skulle jag ta reda på det så fort det bara var möjligt! Gillar inte ovisshet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blir ju spänning när man inte vet vettu =)

2008-11-17 @ 15:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0