Another day at work

Haha, känns som att jag bara skriver när jag är på jobbet. Kanske för att jag till mesta delen ha dötid!

Idag har jag varit i skolan och utan förskönande frusit arslet av mig. Har varit ute hela dagen och letat spår efter djur, alltså fotspår, avgnagda grenar samt letat bajs (?)... Skitkul dag med andra ord... :)
Fick i alla fall gå in i skolan och värma oss när vi åt lunch, vilket var otroligt skönt. En av höjdpunkterna på dagen!
På förmiddagen hade vi en inhoppare eftersom vår ordinarie lärare var hemma med sjukt barn, och hon var så jävla jobbig. Pigg och glad men framför allt alldeles för nitisk. Vi är vana vi snälla Magnus. "Tråkigt" nog kunde hon inte ha oss på eftermiddagen så istället fick vi snyggingen Christian! Eller det är väl bara jag som tycker det men men. Haha :)
Vi avslutade i alla fall dagen med att stå och diskutera bajs och frysa fötterna av oss. Var otroligt skön luft ute och härligt att solen sken men det spelar banne mig ingen roll vilka skor man har på sig för nog fasiken håller man på att förfrysa tårna ändå.

Nog talat om skolan. Så jäkla spännande är det ju inte direkt!

Ikväll blir det till att åka hem och äta middag med min Christian och sen kansek lite gotta framför tv:n innan det är dags att sova. Ska bli så SKÖNT med en ledig helg! Ska kanske till IKEA imorgon annars är enda planeringen att Christian ska till tatueraren imorgon (äntligen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0