Usch

Sitter på jobbet nu, skulle mycket hellre var hemma och skriva på tentan. Hade ett seminarium, skrivstrimman där man går igenom tentaskrivning osv, idag. Hon som hade det var hopplös, värdelös! Allt hon sa lät bara blablabla i mina öron. Och så sa hon att vi skulle läsa nån text och att hon skulle gå ut ur rummet för att inte störa men först stod hon och pratade en jäkla massa. Usch!

Nu har jag resten av veckan på mig att skriva tentan, ska som sagt var hem till farmor imorgon för att intervjua henne om hennes skolgång. Sen är det jobb på eftermiddagen så jag lär väl sitta halva natten och skriva. Har till och med på fredag klockan 16.00 på mig. Ska inte vara några problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0