Trötter

Är lite seg idag. Var inte hemma förrän strax före fyra i natt (imorse). Tycker inte om att lägga mig så sent, hela dagen efter blir förstörd av det. Vaknade gaalet sent, halv ett! Så länge har jag aldrig sovit. Ja, jag vaknade ju 11 första gången men huvudet kändes lite för tungt och snurrigt så jag somnade om. Blev en lugn kväll igår, var till Kellys på söder och träffade två av Christians bröder och deras respektive. Blev en trevlig kväll som avslutades hemma hos Clas och Jeanette. Tur att dem bor inom gångavstånd i alla fall!

I eftermiddag blir det nog en promenad och så ska jag hinna med att plugga lite. Är nästan klar med kompletteringen till seminariumet som jag missade. Sen är det bara hemtentan kvar. Den består av två delar, där den ena delen i stort sett bara är att svara på några frågor och den andra delen är en intervju om skola och så. Den ska man göra en analys om och jämföra med när man själv gick i plugget. Jag ska intervjua min farmor, hon gick i skola i slutet av 20-talet och i början av 30-talet så blir det ganska lätt att göra en jämförelse, hoppas jag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0