Tårta

Kom hem för en timma sen ungefär. Har varit hemma hos mamma och pappa ikväll och ätit good mat och tårta. Lillebror och mamma fyller år idag nämligen och pappa på torsdag så det blir mycket tårta den här veckan! Hihi...

Kom till jobbet efter skolan och så visade det sig att vi var två stycken som var inkallade att jobba idag så jag gick hem eftersom vi skulle fira födelsedagsbarnen, haha!

Har så ont i huvudet idag, och är såå trött. Höll på att somna på föreläsningen i förmiddags. Har kommit in i en såndär period då jag har svårt att somna på kvällarna. Skitjobbigt! Tur att jag har Imovane om jag verkligen behöver, men jag vill inte ta dem så ofta. Vill ju kunna somna på egen hand.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gott med tårta :)
Ha en bra dag!

2008-02-26 @ 12:20:56
URL: http://glooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0