Oops I did it again

Grannen blev nyligen tillsagd av en annan granne att sänka musiken eftersom han spelade ganska hög hiphop. Hörde, när jag var i badrummet som vetter ut mot loftgången, hur de stod och tjafsade. Uppfattade saker som att:
-Ja, jag vet, de e jävligt lyhört här i huset.
Gulp tänkte jag då, jag har en tendens att bli väldigt, VÄLDIGT högljudd när jag är förbannad. Ja, jag gapar högt då. Och det förekommer ju att jag blir förbannad, typ när jag är PMSig eller trött/hungrig osv. Stackars grannarna hör alltså väldigt tydligt när jag gormar här hemma... eller när vår säng gnisslar om kvällarna. Och nej snuskhummrar det är inte bara på grund av en viss aktivitet!

Och när katterna busar här hemma, vanligtvis i vardagsrummet, så låter det som två elefanter som dunsar runt och inte två 4-5 kilos katter. Konstigt att inte grannen under oss har klagat någon gång. I och för sig vet jag inte ens om människan lever (om det nu finns någon där) för jag har under 1,5 år inte hört så mycket som ett pip därifrån. Hm, well well, får väl bara vara glada för det antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0