CD - skivor

Det är synd att det ska vara så dyrt med cd - skivor. Annars tror jag att jag hade ägt en miljard, eller nåt åt det hållet. Lyssnar mycket och ofta på musik, olika sorters musik. Allra helst ska det vara någon form av rock, på sistone har det blivit mycket av Killswitch Engage. Det där med genrer är jag skitdålig på... Inget som spelar någon roll heller.

Jag lyssnar på allt i från Bob Dylan, Chuck Berry, Johnny Cash till Metallica och Nine. Är öppen för det mesta när det gäller musik, hiphop (förutom Timbuktu) är utesluten, detsamma med trance och techno.
Man kan säga att jag har ganska bred musiksmak...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 00:06:07
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0