Trötter

Är både trött och förkyld. Imorse klockan fem var det någon som plingade flertalet gånger på dörren och när Christian gick och tittade var det så klart ingen där. Vem gör något sådant en måndagsmorgon klockan fem? Hade så klart problem att somna om efter det...

Christian, stackarn, har haft feber hela natten men ändå jobbat. Försökte övertyga honom om att stanna hemma men det ville han inte. Får se hur det blir imorgon.

Jag har låång sovmorgon imorgon, börjar inte jobba förrän kl. 14 - 19.30. Men sen resten av veckan börjar jag 6.20. Är bara ledig på lördag sen jobbar/går i skolan jag resten av dagarna.

Neej, nu ska jag sova och hoppas på att inte bli väckt klockan fem imorgon igen.... Då kan man ju börja undra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0