Lördag

Idag är det äntligen lördag. Det var otroligt skönt att sova ut i morse. Vaknade nio men gick upp vid tio. Vaknade tyvärr med huvudvärk idag också... Gjort det i några dagar nu och det beror på mina bihålor, funderar ärligt på att åka till närakuten för att kolla om jag behöver penicillin eller nåt. Vill inte att det ska bli värre heller, inte vidare kul med värkande bihålor. Känns ungefär som att någon sitter och trycker med en hand över näsan och kinderna (närmast näsan).
Annars så är det detta jag har tänkt hinna med idag:
- Städa (behöver torka golven då Dexter råkade kissa inne igår)
-Julpynta (kommer inte hinna det nästa helg då jag jobbar)
-Baka lussebullar med Christian ikväll
-Möjligen göra en pepparkaksdeg som vi kan baka imorgon efter vår tur in på julmarkander i stan.

Pratade med Christian förut, han åkte på en 24 timmars kryssning med jobbet i går så han kommer hem i eftermiddag. De skulle äta julbord till lunch, är inte hungrig men det vill jag också!


Måste försöka skapa lite julstämning, har lika svårt varje åt att hitta den. Brukar normalt hata julen men i år har jag gett mig den på att jag ska ha en mysjul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0