Lördag

Är nyligen hemkommen från mamma och pappa. Var där för att kolla på rummet de höll på att tapetsera och för att spana in deras två nya marsvin. Marsvinet på bilden nedan har de dock haft ett par år nu men hon är lite sjuker så mamma tvångsmatade henne med bla critical care tills hon självmant började äta lite sallad och knäckebröd.
Ska snart börja med middagen, hemmagjord tomatsoppa. Efter det ska jag sätta igång med pepparkaksbakandet och om jag hinner ska jag göra lussekatter. Kommer bli en väldig massa pepparkakor, gjorde en lite för stor sats, men jag får väl ge ett par till farmor:) Hon bakar inte sånt längre, hon börjar bli gammal (88år) och ser himla dåligt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Awww, de ser nästan ut som en liten skruttan!

2008-12-13 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0