Fredag

Hua, min maage! Blir tokig, är om i buken och vågar knappt äta, får ju till och med magknip av vatten. Men jag får inte svar på vad det är förrän tidigast på måndag. Tråkigt när det är jul och allt. Då blir det inte mycket julmat.
Fattar inte hur jag kan råka ut för allt skit. För nästan två veckor sen hade jag bihåleinflammation och nu det här och en förkylning som har satt sig på rösten så jag låter som en pojke i målbrottet. HUR är det ens möjligt...

Om en timma slutar Christian så när han kommer hem ska vi städa lite, behöver dammsuga bla. Orkar inte göra allt själv. Magen är lite extra bråkig just nu, därför har jag dragit ut på att äta lunch trots att jag är hungrig. Dilemma, haha.

Kvällen blir lugn, ska försöka sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0