Christian & Isabelle

Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner.
När blev ni tillsammans? Den 14/2 - 04
Är ni förlovade?
Ja, sen den 9/4 - 05
Bor ni ihop?
Ja, har vi gjort i tre år på fredag.
När var er första kyss?
Andra gången vi träffades, på ett uteställe i stan. Vi satt och pratade, plötsligt kysste Christian mig.
Var det kärlek vid första ögonkastet? Kärlek kan man väl inte säga, vi kände ju inte varandra men visst fanns det något särskilt!
När sa ni " Jag älskar dig" första gången? Dagen innan Christian ryckte in i lumpen. Då hade vi varit tillsammans i fyra månader.
När fyller ni år? Christian fyller år 6 maj och jag 1 januari.

Har ni gemensamma intressen? Nja, det är väl bilar som vi har som gemensamt intresse men annars skiljer det sig.

Vad är det svåraste ni har gått igenom? Aborten jag gjorde för snart 1,5 år sen. Det var jobbigt men samtidigt var det inte lägligt med ett barn då.

Håller ni i handen på stan? Alltid, om vi inte har en massa saker att bära på :)

Vad har ni för framtidsplaner? Att får två friska och fina barn när jag har pluggat färdigt och jobbat ett tag, flytta till villa och då gärna lite på landet. Och antingen köpa en jänkare eller en Volvo P1800.

Vilket är ert bästa minne? Oj, svårt att säga. Finns många fina men dagen då vi sa "Jag älskar dig" första gången. Ler när jag tänker på det för vi lirkade fram det lite, kändes så läskigt att säga det :)


Kommentarer
Postat av: Stefan W

Fin bild!

2008-12-18 @ 09:42:57
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0