Aj aj

Ja, det säger jag. Usch vad jag har ont i magen. Kan inte äta heller för då får jag riktig magknip. Ska lämna in prov för bekterieodling för att ta reda på om det är virus eller bakteriellt. Så jag gick från jobbet redan efter 9. Blev bara tre timmars jobb i morse. Ska inte jobba imorgon heller. När jag pratade med min läkare sa han att jag borde vara hemma och vila med tanke på att jag har en förkylning också. Får väl lita på honom...

Med tanke på det här var jag tvungen att avboka med Elin. De skulle ha kommit hit på middag på lördag men jag vill absolut inte smitta ner dem men nåt skit. Särskilt inte när man inte vet hur det blir med bebben efter vändningen. Om den vill stanna vänd. Annars blir det visst kejsarsnitt :(
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0