Pojken min

Sitter och skriver på min hemtenta som ska vara inne imorgon men jag är snart färdig. Skönt! bredvid mig ligger min ena älskling (två pojkvänner som man har), nämligen missen Cash. Han är så söt, ligger med ena tassen under kudden och så huvudet ovanpå, precis så som jag brukar ligga. Men just nu har jag nackspärr så det blir bara att ligga på rygg med huvudet rakt upp. Puffar upp  kuddarna på sidorna så det blir riktigt skönt.

Imorgon ska jag lämna in tentan och förhoppningsvis klippa mig. Kanske att vi åker till Kungens kurva och köper skrivare också, ska ju hämta Christian på jobbet efter att jag lämnat av tentan.

Ikväll har min snälla lillebror varit här och installerat Word på datorn så att jag kan skriva tentan hemma och se hur mycket det blir. Ska vara 1,5 radavstånd och det kan man inte ändra på Wordpad. Som tack blev han serverad middag i form av kyckling och på hans önskemål pasta (jag och Christian åt rid till) med tomatsallad till.

Nä, om jag skulle få till det sista på tentan så att jag kan gå och nanna sen. Jobbar så bra kvällstid, eller nattetid egentligen.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0